Middag

Shit, vad mätt jag blev.
Kastade snabbt in lite pommes frites och korv i ugnen. Lillgrisen snaskar och snaskar.
Snodde min korv ur tallriken också, den korvtjyven! Haha. :)

Kollar för övrigt på top model 10. Sett det förr, men det får gå.
Längtar tills ikväll, så jag kan blondera klart mig. Så jag slipper se ut som nå jävla gulhuvud! Haha.
Det ser verkligen förjävligt ut med gult hår!

Jag älskar vädret ute nu.
Klockan är halv fem och det är tio grader ute, strålande sol. Vem kan inte låta bli att gilla våren liksom?
Gick utan jacka ute förut, myspys.
Det vill säga, äntligen kan jag få känna mig tjejig! =)


Nej, nu ska jag plocka undan efter middagen. :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0