Lång tid.

Och Nej, det vart inte klart igår heller.
Tog mycket längre tid än vad jag trodde.....



Godmorgon förresten.
Sitter här och väntar på att lillgrisen ska vakna.
Inte så mycket annat att göra. Hade tänkt griddla lite grann. :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt.
Karln skulle antagligen göra klart påskskinkan idag. (Ska ätas imorgon.)
Ser ut att vli regn idag igen, eller ja. Har ju vart strålande sol och regnat lite då och då, av och till i några dagar.

Ja, ja. Ska inte skriva mer just nu.
(får se hur mycket det blir att skriva här alls nu framöver ett tag.
Karlns bror ville ha tillbaka sin dator, självklart ska han få det då. :) Därför blir det nog bara när jag är på verksamheten eller så. :)


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0