Kommentarer

Visst är det väl kul med nya kommentarer i bloggen? :)
(Även fast det inte är så ofta)
Var någon som frågade efter en grön lermask, om jag visste vart man kunde köpa en!  Jajjemen, det vet jag! :)
Jag köpte min från miranda skincare, den är helt underbar. (Som jag sagt förut, så är min tyvärr slut. Bajs!)
Nu står L och skär lök. :) Vi ska äta potatismos, köttbullar och stekt lök. NomNom!
Min helg har varit helt underbar. Jag har verkligen saknat att kunna dricka en kopp kaffe med en vän.
Fåna mig som tusan och bara ha det härligt! =)

Imorgon åker jag till mor. :) Det gillas.

Nu ska jag kolla lite, innan jag ska hjälpa L med maten! :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0