Känslor

Slurp, slurp. Här sitter jag och dricker mitt "morgon"kaffe.
Och snaskar på ett par torra digestivekex. Haha.
Sitter och tänker på människor som betyder mycket för mig.
Men solen skiner och jag är riktigt lycklig och varm inombords.
Fåglarna kvittrar och jag mår bara riktigt jävla bra.
Just nu kan jag nog inte klaga på någonting.

Jag har världens underbaraste karl, som visar mig vad riktig kärlek handlar om.
Jag har världens underbaraste lillgris, som visar mig vad hela livet går ut på.
Jag har de underbaraste vännerna, förvisso är de långt borta. Men hellre det än massa ointressanta vänner i närheten.
Min familj är mer än guldvärd. De har ställt upp på mig, som ingen annan. Speciellt min mor.
Min mor är den kvinnan som jag har som förebild. En social, utåtriktad, vacker kvinna. Som varit med om både det ena och det andra, men det är inget som märks på henne. Hon är både fysiskt och psykiskt stark.
Ja, jag beundrar hennes styrka, hur hon orkade med mig när jag var som sämst. När allting hade rasat omkring mig, försökte hon gång på gång att få mig på benen igen. Och hon lyckades.
Du är den underbaraste kvinnan på denna jord mamma. Glöm aldrig det!
Min fd bästa vän, JSL. Du ställde upp för mig, när alla andra blundade. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Trots att du kastade bort mig, som att jag inte var något värt. Jag skrev flera mail, men jag kommer speciellt ihåg en grej jag skrev. "Du kom till mig som en räddande ängel under den tid jag mådde som sämst, men när jag började må mycket bättre. Försvann du som en vind. Du måste ha varit en ängel." Jag mår inte dåligt längre, visst är det tråkigt att det ska behöva vara som om jag aldrig pratat med dig. Men jag är glad för alla de åren du var den som stod mig närmast.

Oj, så känslosamt det här vart. På ett bra sätt. :)
Idag är en riktigt bra dag.
jag älskar livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade lillunge!

Det var för det här jag kämpade :)

Sitter å tårarna glädjesprutar :)

Äntligen!

Älskar dig min pärla.

Puss

2010-04-10 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0