Kaffelösningen.

Efter lite om och men, så löste det sig med kaffet. :)
Gick hem till karlns mor och satt där och sörpla två koppar.
Lyssnade medan hon pratade med pensionsfonder, eller ja. Hon fick inte en syl i vädret.
Så fick mig ett riktigt gott skratt, killen tjatade på i över tio minuter och hon han säga ja, cirka tre gånger.
Hahah. :)
Sedan åkte vi och hämtade upp karln och åkte till mcdonalds. Tryckte i mig två cheeseburgare och en liten colalight. Vart mätt och åkte hem hit.
Satt på några koppar kaffe och drack det en stund. Sedan kom lillgrisen hem.
Stackarn hade feber, så vart marchpannkaka i säng. (efter kvällsmat, alvedon och tandborstning och lite mys.)
Hoppas han mår bättre imorgon. :)

Imorgon kommer ju även syster L hit en sväng. Ska bli trevligt.
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad man ska hitta på.
Mår lillgrisen bättre, så blir det väl en promenad till affären kanske. :)
Måste även lämna in sommarledigheten på dagis, skulle tydligen vara gjort i fredags.
(Jag och lappar är inte vänner. ^^)


Nej. Nu ska jag griddla lite grann.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0