Kaffeabstinens.

Karln tyckte att jag var bra mysko igår.
Sa att jag bara skulle kolla bloggen lite snabbt.
Och jag började verkligen storlipa, tårarna bara sprutade åt alla håll och kanter.
Så självklart frågade han ju var det var, om något hänt.
Men lugnade snabbt ner honom och sa att det var glädjetårar.
Mamma hade ju kommenterat så underbart på förra inlägget, så kunde inte annat än gråta en skvätt.
Haha. Blödig? Jo, lite grann kanske. ;) hahah.

Igår var vi hos karlns moster en sväng. Var trevligt.
kaffe, studsmatteuppsättning, korttittning, prat och sådär. Mycket trevligt.
När vi kom hem runt halv nio på kvällen, hade vi inte ätit annat än ett par mackor tidigare på dagen.
Så det vart hasselbackspotatis, kotletter och beasås. NomNom.
Skitgott. Karln hade lagt kotlettterna i marinaden tidigare på dagen, så de hade verkligen fått smak.
Åt så jag höll på att storkna, så kastade mig i säng efter det. Innan illamåendet började. Haha.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Jag är brutalt kaffesugen, då vi inte har något hemma. Skitjobbigt.
Pengarna kommer antagligen in i morgon dessutom, så inget morgonkaffe åt mig idag.
Och det är illa, då jag varit vaken sedan klockan halv sju. Haha.
Så ska nog ringa karlns mor och fråga om hon bjuder på en kopp eller två. ;)
Dock kanske karln vill vara med, så får vänta tills han vaknar. Suck.
Men, men. Så är livet på en pinne. ^^


Nej, nu ska jag griddla eller något. Så jag glömmer mitt kaffesug. : )
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0