Kaffe och glass

Sitter och dricker kaffe och äter gräddglass(jordgubb).
Karln är iväg till Lille J och Lillgrisen sover.
Så en skön avkopplande stund för mig själv. :)

Jag vart jätte glad förut. Syster L kommer och äter lunch här nästa lördag. :)
För de som inte vet så bor ingen i min familj i närheten, så är kul när någon tar en tur hit.
=)


Ja, jag får väl erkänna vad jag har gjort också. Utan bild.
Jag är nu mera blond. Ja, så kul var det. x)) Haha.
Eller ja, jag är ljusgul i huvudet, så ska blondera det en gång till. :)
Jag var ju blond en sväng förra våren också, så tyckte det skulle vara trevligt med ännu en blond vår. :))
Sen om jag passar i det eller inte, det är en heelt annan sak. :)
Besvikna över att det inte var något roligare? ;)

Bye.

Kommentarer
Postat av: Tova

Mums, det lät gott! Glad påsk!

2010-04-02 @ 15:05:47
URL: http://metrobloggen.se/trasslet
Postat av: S.

Det var riktigt snaskigt också =)

GLAD PÅSK på dig med. :)

2010-04-02 @ 16:24:03
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0