Idag/igår.

Godmorgon.
Har förvisso varit vaken sedan klockan sju. Jag är inte pigg alls idag.
Men om en stund ska jag sätta på kaffe och försöka väcka karln. :) Önska mig lycka till! ;) Haha.
Sedan blir det slurka kaffe och sminka mig.
Jag, lillgris och karlns mor och kanske kanske karln ska åka till karlns mormor. :) Det gillar vi! =)

Så ja, det är hur dagen ser ut. Blir nog en mycket fin dag! =)

Fick massa post igår, det gillas.
Deklaration (usch vad vuxen jag är >_<)
Brev från Tant C, fick en liten kotändare med. Skitsöt! <3
H&M-beställningen, mina nya älskade skor. Skitsöta zebramönstrade. Ja, jag la ju ut en bild på dem här för ett tag sedan! :) Och karlns t-shirt. Tyckte även den var fin. :) Hoppas även att han uppskattade den. ^^
Blöjvärdecheck, vem gillar inte att få blöjorna för femtio kr billigare? ;D Det är fan svindyrt för er som inte vet.

Tog även en promenad ner till banken igår, så nu är det fixat.
Gick till sochuset och träffade karln och lillgrisen där. Pratade med våran soctant (Nej, hon är egentligen ingen tant), fikade och sedan gick vi till försäkringskassan. (Ja, men ser ni vad vuxet eller?? Hahah.). Sedan bar det av till karlns mor och två koppar kaffe senare gick vi hem och gjorde middag.


Mer än så har inte hänt sedan jag skrev sist ;)
Ska försöka lägga ut en bild på mitt hår när jag får orken till det. Haha. ^^
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0