Idag

Tjopp, tjopp.

Även fast klockan endast är ett, så har jag hunnit med en massa känns det som. ^^
Syster kom hit på morgon/förmiddagen och åt frukost och negerboll.
Direkt efter hon åkte så gick vi till karlns mor och drack kaffe och åt glass.
Gick sedan en sväng till affären och köpte tvål och sådant tråkigt.
Sedan vart det direkt hem, med en sovande lillgris. : )
Karln stannade kvar hos sin mor, han skulle byta däck åt henne och hennes karl.
Händigt värre. ;) Hahah.

För första gången sedan jag flyttade hit, (Även om man räknar med då jag "bodde" här, men inte stod skriven.) så ropade någon hej åt mig när jag var ute och gick.
Det var dessutom specifierat till mig, just jag. Bara jag. Haha. Det kändes bra, att jag i alla fall inte är helt oomtyckt och ensam här. ;) Hahah.
(Gud vad det lät som att jag otrivs att bo här. Absolut inte. Jag trivs som fisken i vattnet. Lite vänner skulle väl aldrig skada, men det är lugnt.) : )


Nu ska jag snart påbörja med någon mat. Har ingen aning om vad, men det får kylskåpet utvisa.
Bye. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0