Idag

Usch, trött och helt slut.
Ska snart ta och stoppa mig i ett varmt bad, med en härlig bok!
Låter det inte som en ljuvlig idé? :)
(Allt för att försöka glömma bort att karln inte ska vara hemma inatt.)
Haha. Och nej, vi har inte bråkat. (Säkerligen någon som hoppas på det....)
Han ska bara hålla hans lillebror sällskap inatt. : ) (Så inge farligare än så.)

Försökte hålla lillgris vaken till karln kom hem förut. Men hopplöst. Haha.
Vart bråkig och grinig, och då är det bara synd om honom om han ska behöva vara vaken.
Så borstade tänderna, gosade och lade honom 19.30. Han stensomnade på direkten! :)
(Annars hade vi också följt med och sovit borta ikväll.)

Dagen i övrigt har varit okej. Tröttsam dock.
Köpte tre par fingervantar åt lillgrisen för tjugo kronor, överenskomligt pris. :)
Lagade mat åt mig, lillgris och karlns lillebror. Potatismos med kotlett till. NomNom.

Imorgon ska jag och lillgris till bvc. Han ska få en spruta.... igen!
Hoppas han är lika duktig den här gången. :) Som tröst kan han nog få gunga lite när vi kommer hem. Om vädret tillåter det, det vill säga.....


Nej. Jag skiter i badet. Kollar lite på tvn, sedan hoppar nog jag i säng!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0