Härlig dag.

Åhh, härlig dag.
Solen skiner och jag fick sovmorgon! Det kan man inte annat än älska.
Jag vet inte hur länge sedan det var jag sov till 08.30.
En halvtimme är kanske skit och ingenting i era ögon. Men man hinner bli utsövd med den där lilla extra halvtimmen! :)

Om en timme ska vi gå till dagis. Han var inte där på hela förra veckan, så han har nog saknat det.
Han är ju så förtjust i barn och att umgås med andra så.
Det tråkiga är att det är idag han går eftermiddag. Han hinner ju knappt hem, innan han ska gå och lägga sig.
Sådana dagar är tråkiga, men men.

Sedan ska jag gå till verksamheten. Eller ja, jag får springa runt lite på stan innan.
Får se om det finns något roligt på stan. (Kan väl snart hela barnsortimentet i de flesta butiker utantill.)
Men barnbidraget kommer ju inte fören imorgon, så kan ju inte handla i vilket fall.

Nej. Nu ska jag kolla FB, innan det är dags att kolla sig i spegeln en sista gång.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0