Godmorgon.

Sitter med kaffekoppen i högsta hugg. (Gårdagens kaffe som jag värmt i micron.)
Klockan är tjugo i sex och jag är redan färdigsminkad. Skönt.
Bara hårplattningen kvar, sedan är jag redo för dagens bravader.
Ska väcka lillgrisen om en halvtimme, ska ju till dagis klockan sju idag.
Sedan blir det verksamheten.


Fick i alla fall städat igår, skönt.
Katten tappar ju vinterpälsen nu. Skitstörande.
Låg katthår överallt. (Okej, så illa var det inte, men nästan.)
Gjorde även pannbiff för första gången igår, tyckte det var helt okej faktiskt.
Karln och lillgrisen godkände det i vilket fall. ;) Haha


Nej, nu ska jag läsa lite till bloggar, innan lillgrisen ska upp.
Lär väl säkert skriva sedan.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0