Ensam

Usch, första ensamma natten avklarad.
Med lyset tänt i både sovrum, hall och i vardagsrummet. Haha.
Ja, jag är fruktansvärt mesig, men jag är faktiskt mörkrädd och har bara sovit ensam tre gånger i mitt liv.
Så jag får vara mesig och rädd. : )
Men jag klarade det "galant". Försökte sova runt 22:00. Men somnade inte förän runt 01:30.
Skitkul när man ska upp tidigt. Men men. Så kan det vara.

Gårdagen spenderades med nostalgi för mina öron.
Children of Bodom, Cradle of Filth, Pain, osv osv. MysPys. :)
Sedan gick jag hem till karlns mor en sväng. Drack kaffe och tjötade.
Hon toppade håret på mig. Drack lite mer kaffe.
Sedan gick jag hem, åt lite grann. Pratade med finaste karln, satt vid datorn.
Pratade med folk på msn, som jag inte pratat med på länge.
Personer som har betytt väldigt mycket för mig under åren.
Gick sedan och la mig. Och ja. Vart många vändningar och springa och kolla om dörren verkligen är låst. Haha. :)
Är inte alls van att vara utan min karl på nätterna.
Vaknade några gånger under natten och funderade på vart han hade tagit vägen. Tills jag insåg att han inte kommer att komma in och lägga sig med armarna tätt, tätt omslingrande.


Har ni varit kär någongång? Sådär kär, så det känns i hela kroppen! Även ett år senare? Att fjärilarna i magen aldrig släpper. Och man vill bara skrika rätt ut av glädje.
Jag är så glad över att jag har min karl, att vi äntligen har blivit vi. I så många år som man träffats. Tagit upp den fina vänskap vi alltid haft. Kramat om varandra. Och innerst inne har jag varje gång jag träffat dig vetat, att det är just dig jag vill ha! Och nu, nu är du min. Och tvärtom.
Och det bästa är att jag vet, jag vet att du älskar mig. Lika mycket tillbaka. Att du älskar att lägga dig tätt intill mig på kvällen. Att kyssa mig och säga att du älskar mig.
Du visar mig vad kärlek är. Du är den ende för mig. < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0