dagen

Just nu mår jag inte hundra procent.
Kroppen är helt slut, för lite sömn, ensam och sliten.
Skönt att det kom nu på kvällen i alla fall. Har ju haft fullt upp idag.

Bakade björnbär/hallon-paj på verksamheten, samt klunkade litervis med kaffe.
Gick sedan ner på stan med S och U. Det var riktigt kul faktiskt. (Även om det kanske inte var märkvärdigt för dem.)
Jag har inte gått med folk på stan, som är i min ålder på gööör länge!
Folk som har tid att gå in i affärer, sukta. Tråna. Efter sådant som jag tycker om.
Gick in på eurosko, hittade döläckra skor! Riktigt fulsnygga var dom! Dock alldeles för dyra.
Och det var inte bara jag som tyckte om dem, det är jag verkligen inte van vid! :)
Fick i alla fall köpt en jacka på rea åt lillgrisen, hoppas att han kan ha den! :)
Och ett par jeans. De var också åt lillgrisen! : )

Efter stadsvandring, så hämtade karlns mor mig. Åkte till affären.
Och när vi kom ut fick jag mig ett riktigt gott skratt. karlns mor sa något väldigt lustigt.
Kan dock inte avslöja vad som sas. ; D hahaha.
Sedan åkte vi till Ö&B, sedan åkte jag hem.

Satt mig och skrev med Tessla och jävlar vad jag saknar henne!
Sedan började tvättiden och dagens helvete började.
Klockan var då fem och jag vart klart med allt alldeles nyss. för kanske tjugo minuter sedan. (21.30)
Jag har städat exakt hela jävla lägenheten. Skurat badkar grundligt osv. Jävlar vad trött jag är nu.

Så kanske inte konstigt att man mår som man mår?
Har dock småångest för att jag känner mig fruktansvärt ensam.
Men, men. Det får gå! Inget att göra åt!

ByeBye.
Bjuder på en fin bild.
fsafs

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra helg :)

2010-04-17 @ 09:39:26
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0