Dagen

Hihi. Åååh vad sockersöt son jag har! :)
Rakade av honom håret förut idag, så nu har han tolv milimeter. :)
Tror han aldrig haft så kort hår, någonsin! haha. :)
Skitgullig är han. Ser inte alls ut som en bebis längre.
Han är ju faktiskt en stor pojke nu mera. :)

Dagen har idag bestått av lite studsmattehoppning med Lillgrisen.
Promenad till ica och kiosken.
Ätit cheescakeglass och köpt blondering.
Pratat i telefon med underbara karln och betalat räkningar.
Kände mig megarik, ända tills räkningarna var betalda. Haha. Attans! :p

Och nu ska jag snart sätta mig med en kopp kaffe, medans Lillgrisen äter kvällsmat.
Sedan blir det tandborstning och sänghoppning för honom.
När småsyskonen har gått och lagt sig, så ska jag blondera utväxten. (JAG HATAR UTVÄXT!)

Bjuder på en gammal bild (från i somras). Som är taget från en ö, här utanför sundet. :)

HAV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0