Blondering.

Sitter nu och funderar på vad man ska hitta på idag.
Vet att jag ska betala lite räkningar och springa ner till affären och köpa blondering.
Dags för utväxten att få sig en rejäl omgång. ; ) Haha.
...Annars vet jag inte vad man ska hitta på idag faktiskt. :)

Ååh, hittade massa saker på torp igår.
Mor köpte massa kläder åt Lillgrisen. :)
Ett par helt underbara badshorts. Tröjor, Skjorta, byxor och skor. :)
Så nu har han fått både sandaler och ett par vanliga skor. :) Fint.
(Det roliga är att han nu har haft NIO par skor redan och ungen är nitton månader. Haha.)
Märks det att han mor älskar skor?  ;) Haha.
Mammsen köpte även underkläder åt mig. Skitsnygga! =)

Så blir väl till att tvätta alla nya kläder nu också.
Så slipper jag det när jag kommer hem! :)

Nej. nu ska jag kolla lite till. Griddla lite också kanske. ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0