back in track.

Ja, datorn är tillbaka i våra ägo förtillfället. ;)
Då kan man ju inte annat än att passa på att skriva några rader.

Sitter nu och sörplar kaffe och småglor på barnprogram. ^^
Fick sovmorgon enda till klockan åtta idag.
Lillgrisen var nog helt slut efter att ha lekt hela kvällen igår.
Han hade flickbesök igår nämligen. ;)


Idag ska jag tvinga karln och Lillgrisen att gå härifrån. Haha.
Snällt va?
Nej, men jag vill städa idag och jag vill göra det ifred. Med hög musik och bara min egna sångstämma. Haha.
Det gillar jag bäst. :P

Åh vad skönt vårväder vi har haft det här i flera dagar. Igår var det som mest 15grader på balkongen.
Jag älskar det. =) Nu kan jag äntligen känna mig som en tjej igen! :)
Idag ser det dock dåligt ut på vårfronten. En bra dag för att stanna inne och städa med andra ord! =)


Nej. nu ska jag kolla runt lite grann.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0