Trött

Ja, då lyckades internet än en gång balla ur när jag skulle spara.
Så det blir bara till att skriva om det. SUCK!

Idag är jag riktigt trött. Lillgrisen vaknade halv fem, han lyckades somna om här på soffan.
...Men inte hans mor!
Känns som att dagen kommer att bli otroligt lång!


Igår var det inte riktigt min dag.
Lillgrisen började dagen med att kasta min mobil i toaletten.
Vart arg som ett bi, men vet inte om jag var mest arg på honom eller mig själv.
Lyckades även skära mig på ett papper. Lagom lyckat.
Efter jag lugnat ner mig kunde även jag se det komiska i toalettbuset.
Mobilen fungerar fortfarande, bara kameran på den som är helt kaput!

Eftermiddagen vart mycket bättre!
Klippte mig och det vart bra.
Åt god god mat. Hasselbackspotatis och kotlett med grönpepparsås!
Tror karln, lillgrisen och jag åt så vi storknade allihopa. Haha.


Nej, nu vet jag inte riktigt vad jag skrev mer.
Så bye.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

mobilen i toan alltså?? aouch! =)

2009-12-21 @ 10:41:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0