Stora killen.

Hehe. Lillgrisen är så sött, springer runt med min mobil och lyssnar på musik.
Dansar gör han också, i mängder. Skit söt är han!
Tiden går så fort, tyckte nyss han var det lilla knytet i min famn.
Men häromdagen blev han ju faktiskt 15månader.
Snart ett och ett halvt år med andra ord.
Inskolningen på förskolan närmar sig med stormsteg. Den 11januari.
Ska min lille kille bli så stor?
Lite läskigt. Mycket läskigt.
Blandade känslor, men det kommer ju självklart att gå bra! :)
Han är förresten jätte söt idag. Jeans (Är egentligen mysbyxor som ser ut som jeans) och en gubbrutig skjorta.
Skit tuff kille! : )

Idag ska jag klippa mig. Skulle egentligen vilja slänga i en hårfärg sedan också, men nej.
Jag ska låta mitt hår vara, enbart toppa det, så det kan bli långt igen någongång!
Men idag måste jag få till en frisyr av det, eller ja. Karlns mor ska klippa mig, så det är ju hon som får göra frisyr. ^^
Som det är nu ser det ut som att jag har... HOCKEYFRILLA!!!
Usch och fy och blä!
Men det blir bra senare idag som sagt. : )

Katten är på riktigt bushumör idag!
Han är på allt som går att leka med.
Dock  sover karln, så vill inte att det ska låta allt för mycket. ^^
Säger jag, och precis tappar lillgrisen mobilen i backen. Så det ekar i hela lgh. Haha.

Nej. Om man inte skulle göra lite nytta.
Typ fixa iordning sig och sedan gå till affären?
Har nämligen ingen snus kvar, tog den sista när jag gick upp.
Jobbigt läge, jo man tackar!
Efter nyår så ska faktiskt jag vara duktig och sluta snusa, får se hur det går. ;)




Nej, nu ska jag kasta på mig lite vettiga kläder och lite smink på det hela.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0