städa.

Jisses... vad duktig jag har varit idag.
Diskade och sedan började jag med pannkakor.
Och alla vart bra! Jag som alltid trott det varit svårt att göra pannkakor! :)
Sedan har jag dammsugit och moppat hall, klädkammaren, badrummet, Lillgrisens rum, kök och vardagsrum!
Det vill säga allt utom mitt och karlns rum. Men det kommer det med.
Har även skurat alla skåp i köket. :) och skurat lillgrisens tripptrappstol. När man väl kommer igång så går det som en dans!
Riktigt stolt över mig själv. (Skrytmåns!)

Nu sitter jag och latar mig bara, ska väl diska upp efter maten snart hade jag tänkt mig.
När jag väl börjat städa, då kan jag väl bara fortsätta. ;)

Förutom det har jag inte hunnit med så mycket. Pratade en sväng med mor inklusive de tre små!
Saknar dem, jätte mycket. Tycker de kan komma och hälsa på snart! :)
Drack en kopp kaffe med karlns mor också, innan det vart att bädda om lillgrisens säng, skurning av lillgris och göra han klar för sängen. :)


Så, vad har kvällen mer att bjuda på?
Jo, det blir en dusch sedan och sedan krypa ner i nybäddad säng. Om jag inte städar klart därinne först det vill säga! :P Men... ska inte säga för mycket, för är inte så jätte sugen på att städa mer kan jag ju vilt erkänna. Hahah. Ser jag åt en mopp mer så ska jag nog kasta den så långt åt helvete den kan komma!


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0