Saknad.

Jag förstår inte hur man klarar sig utan sitt barn.
Kan någon ge mig ett tips?
Jag blir helt tokig av saknad till honom.
Sitter och kollar på bilder av honom i tlf hela tiden, min lillgris.
Nu är det 6dagar kvar tills han kommer hem.
Tänk vad jag kommer krama och pussa på honom sedan!!

Imorgon åker jag och karln hem till oss.
Vi har haft det skönt här borta, men nog är det väl alltid skönt att komma hem. :P
Karlns bror och hans flickvän ska också åka med hem.
Fast först ska vi till min fader och dricka kaffe och hämta julklappar till lillgrisen.
Undra va det är för kläder de har hittat på till honom?

Igår var vi iväg och kikade lite i affärer.
Hittade en fin "skjort-tröja" och ett par jeans åt lillgrisen.
Han kommer bli helt underbart söt i det tror jag.
Ja, jag har blivit en sådan mamma som jag trodde att jag ALDRIG skulle bli.
Klä min son i "finkläder" och "gubbkläder". Men ja, jag tycker att det är riktigt sött.
Och jag bryr mig ju faktiskt inte om han leker i det. Så det tycker jag är okej.
Jag tycker det är konstigt med folk som köper kläder åt sina barn, som dem sedan inte får leka i.
Barn ska ju leka, så vad är problemet? ^^




Nej, nu ska jag nog kolla lite i andra bloggar.
Cu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0