Racersnor!

Stackars lilla killen. Snoret rinner i minst 70km/h och han är jätte trött!
Förkylning, jo man tackar. Vad kommer härnäst? Suck!
Är trött på att vara sjuk, ja. Jag är också förkyld.

Så dagen kommer vara lugn med andra ord. Lillgrisen sover middag redan nu, och jag sitter och griddlar.
Har dock kört fast på en skit svår nu! Kollade medeltiden på den, kul... 2 timmar och 23minuter. Heja!
Kommer svära ve och förbannelse över skiten.
Ska dammsuga och moppa mitt och karlns rum snart också. De andra rummen togs ju igår. Så lika bra att göra färdigt det också.

Pysslade även lite igår. (Jag har blivit mysko tror jag.)
Är trött på att alla räkningar ligger och dräller, så klippte ur en sida på en kartong och klädde in den i en ful gardin som jag aldrig skulle ha använt. Så nu tappas inget bort och det är "ordning" på det.
Riktigt stolt, trots att jag först hade sönder häftapparaten. Dock lyckades jag laga den!
Såg ni, J-A-G lagade någonting. ;)
Redig tös! Haha.

Var helt slut igår. Ändå vart klockan sent in på natten innan vi somnade.
Låg och kollade på en film. (The Tournament) Den verkade lite småmysko. Men vi kollar nog klart på den ikväll kanske. :)

Nej, nu ska jag fortsätta griddla lite, så den kanske kan bli klar någongång! Haha.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0