Kallt.

Jag fryser, fryser så det gör ont i händerna, fötterna, knäna.
Allt bara stelnar till, känns som det fryser till is.
Obehagligt, ja. Smärta, ja.
Men nej, jag ska inte klaga.

Sitter för övrigt och småsneglar på project runaway och griddlar som en tok.
Ska väl egentligen diska och grundligt städa allt i lgh. Men det får bli om en stund.
Lillgrisen leker för sig själv ändå just nu och vill ju inte störa honom. :)

Förresten. Pratade ju om julstämning häromdagen!
Och ja. Det börjar ju kännas att det är vinter i alla fall.
Snöade både igår och idag. Håller på än. Lite grann. : )
Känns mycket mysigt, blir ljusare ute av den vita snön.
Lampor som lyser upp när man går ute på kvällen. Ja, mycket fint faktiskt! :)
Så, snart. Kanske, kanske julstämningen smyger sig på.
Kollade lite på kläder åt lillgrisen igår på stan. Hittade massa fint.
Så blir nog att köpa i julklapp. : )
Hittade en fin tjocktröja, som såg jätte mysig ut. Som han kan ha till våren också!
Så blir nog kläder och böcker i julklapp åt honom. Någon leksak också förståss.
Frågan är bara.... Hur har jag råd till det? Suck.
Men som sagt så ska han ju inte vara hemma under jul, så kan ju köpa det i mellandagarna i alla fall.
Så sparar man ganska mycket på det. Låter som en god idé! :)


Karln är nog den bästa karln i hela världen!!
Glädjen är stor över att jag har dig.
När allt rasade ihop och jag kände mig som den dåligaste i hela världen.
Kommer du och gör min värld fridfull igen.
Får alla problem att försvinna, på en gång!
Jag älskar dig baby.

Nej. Undra om posten har kommit?
Får ta och springa ner och kolla tror jag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0