Faster!

Tjohej. Jag blev faster igår! Till en liten pojke.
Känns skitkul faktiskt! Är så glad för min brors skull.
Var nervös hela dagen igår. Haha.
Visst är jag fånig? Var ju inte jag som skulle bli mor eller far.
Men jag var ändå nervös. Har jag ens "rätt" till att vara det?
Dessutom känner jag mig som en tant, faster låter jätte gammalt!
Fast skrattar lite åt mig själv när jag kommer att tänka på att min mor både är farmor och mormor!
Haha, gammal som gatan låter det som att hon är, men hon är ju inte ens fyllda femtio än!
Att min far både är farfar och morfar nu, det låter dock mycket rimligare. Han är ju i alla fall fyllda sextio nu i år.
Haha. =)

Lämnade iväg lillgrisen igår också, gick hem till karlns mor, drack kaffe och hämtade julmust! Mums!

Gårkvällen var riktigt mysig, jag och karln låg och pratade hela natten nästan. Hur underbart som helst.
Lyckan är enormt stor, jag är så fruktansvärt kär så det spritter i hela kroppen! Jag skulle så gärna vilja skriva exakt så som jag känner, men självklart är det omöjligt!
Men jag är i alla fall helt säker på att jag har den mest underbara karl man kan hitta! Min drömprins. :)
Så vacker och helt otroligt gullig! Mmh, känns som att jag hittat rätt!
Har många gånger suttit och bara tänkt på hur glad jag är att du äntligen är min!

Ja, nog med gulligull. :P Haha.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.
Karln sover fortfarande och jag är helt pigg.
Såg dock att katten har terroriserat bokhyllan, så får väl plocka upp diverseböcker och sådan skit som nu ligger på golvet!
Sedan kanske man ska ta sig orken att diska lite grann? Innan diskhögen växer och blir enorm. Hellre diskar jag 3gånger per dag, än en stooor hög med disk. Tar ju evigheter då!
Ska laga lasangette idag, vart inte så igår. Åt mat hemma hos karlns mor istället. :)
Kanske ska man till att baka också. Jag älskar ju att baka. (Gottegris!)
Jo, men det låter som en bra plan! Fick ju lite ägg av karlns mor igår. Så det låter som en god idé!
Kanske man ska baka en "riktig" rulltårta? Eftersom att jag sist inte riktigt gjorde det, gjorde ju en tårta istället.
Och muffins i mängder. De är ju slut, för ovanlighetens skull. Haha.

Nej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på mer att skriva.
Kännde att det kanske blev lite oviktig information när jag började diskutera bakning. Haha.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0