Bekännelser

Jag måste bekänna.
Dagen har inte alls sett ut som jag trodde. Inget av det alls faktiskt. Haha.
Orkade varken diska eller baka.
Skuttade in i duschen och gick sedan hem till karlns mor. Där vi fastnade hela dagen.
Åt tacos och drack massa kaffe. Och åt fika.
Så dagen har varit extremt slapp! Men så får det nog vara när man är barnledig. (Bra att skylla på det i alla fall.)

Och nu har jag griddlat en ganska lång stund. (www.griddlers.net)
Karln är och fiskar med sin lillebror, de erbjöd mig att följa med.
Men vintern tar ut sin rätt på mig. Har börjat få ont i kroppen. Suck!
Dessutom är mina fötter och händer konstant iskalla! Spelar ingen roll om jag har vantar eller inte, alltid lika kalla ändå. Usch och fy och blä!

Saknar min lillgris väldigt mycket. Så ovant när han inte är här under dagarna.
Ingen som vaknar på förmiddagen och säger "Mjaooo" och när man öppnar dörren in till hans rum så finns det ingen liten kille som står i sängen och pekar på mjukisdjurskossorna och säger "MuuuMuuuu".
Fruktansvärt är det utan honom. Haha. HÖNSMAMMA! Jo, man tackar. Det erkänner jag.
Förstår inte hur jag ska klara mig utan honom från 21dec till den 2jan. Hmm.
Men ska i och för sig åka bort över julen, så man ser ju inte hans rum hela tiden då i alla fall.
Tror att det kanske känns lite lättare då, hoppas jag.
Bara tanken får mig att sakna honom ännu mer!
Mja, men nästa vecka är det min HELA vecka. Det vill säga, han ska inte bort under helgen.
Så massa mys tänkte jag att det skulle bli. :) Krama och pussa på honom JÄTTE mycket! :)

Önskar jag hade mer att skriva, men ICKE!
så med detta säger jag hejdå för idag.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0