11/12

Nu vart jag lite ledsen. Hade skrivit ett ganska långt inlägg.
Men självklart så märkte jag inte att internet hade lagt av och självklart försökte jag spara.
Så nu är allt borta. Suck!
Ska man orka "återskapa" det man skrivit?
Hmm. Njae. Kan ta det lite kortfattat. (Latmask)

Idag har jag inte hunnit med så mycket.
Bytt blöja, gett lillgrisen frukost, griddlat (www.griddlers.net) (Testa vettja! Skit kul!) och inte så mycket mer.
Lillgrisen busar runt och låter som en katt, han undrar nog vart katten håller hus!
Och karln, ja han sover!
Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på faktiskt.
Tvättid klockan fem och även lämna ifrån mig lillgrisen då. (Han ska vara hos sin far i helgen.)
Annars vet jag inte riktigt, göra lasangette till middag kanske. NomNom!
Gott och lätt! :)

Vart ingen promenad igår, tyvärr!
Bjöd karlns mor på kaffe och en busstund med lillgrisen istället.
Fick även positivitet av posten igår! :)
Var från barn&skola. Lillgrisen har blivit erbjuden en plats på förskola!
Inskolningen skulle ske under Januari-Mars! Så det går fort i svängarna här. : )
Tankarna om det är blandat.
Det är ju roligt för lillgrisen att få umgås med andra barn, men samtidigt är ju jag så van att ha honom hemma hela dagarna! Men det ska allt gå bra ändå. Bara man vänjer sig så. : )

Bakade även en tårta igår. Bara för att jag var sugen på det. (Gottegris!)
Gjorde en rulltårtsbotten och hade hallonsylt emellan. Och hallongrädde (krossade hallon och blandade det med grädde) Skitgott vart det! :)

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0